Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pregraduální příprava ergoterapeutů. Zařazení metody Problem Based Learning do výuky studentů ergoterapie.
Uhlířová, Jaromíra ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Sládková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá v České republice prakticky neznámou metodou Problem- Based Learning (PBL) a jejím využitím v rámci pregraduální přípravy ergoterapeutů. Metoda se hojně využívá v zahraničí zvláště v přípravě budoucích lékařů a dalších zdravotnických pracovníků. V České republice si lékařské fakulty udržují spíše tradiční způsob výuky. Při takovéto výuce se však můžeme setkat s velkým množstvím informací z různých vědních a klinických oborů, které student neumí jednoduše navzájem propojovat v logických souvislostech. Metoda Problem-Based Learning je metodou, která se může tento nedostatek tradiční výuky odstranit. Tato práce nás s touto metodou PBL blíže seznamuje a ukazuje příklady jejího využití ve výuce ergoterapie v zahraničí. Cílem této práce je zjistit faktory, bránící nebo podporující využití metody Problem- Based Learning v České republice v rámci pregraduální přípravy ergoterapeutů, zjistit možnosti využití této metody ve výuce, formulovat doporučení pro zavedení PBL do výuky a vypracovat konkrétní návrh podoby sylabu předmětu využívajícího metodu PBL. Pro naplnění cílů byly využity semistrukturované rozhovory se členy fakulty, kteří se podílejí na výuce ergoterapie na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Praze, analýza rozhovorů kvalitativní metodou zakotvené teorie, analýza...
Pregraduální příprava ergoterapeutů. Zařazení metody Problem Based Learning do výuky studentů ergoterapie.
Uhlířová, Jaromíra ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Sládková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá v České republice prakticky neznámou metodou Problem- Based Learning (PBL) a jejím využitím v rámci pregraduální přípravy ergoterapeutů. Metoda se hojně využívá v zahraničí zvláště v přípravě budoucích lékařů a dalších zdravotnických pracovníků. V České republice si lékařské fakulty udržují spíše tradiční způsob výuky. Při takovéto výuce se však můžeme setkat s velkým množstvím informací z různých vědních a klinických oborů, které student neumí jednoduše navzájem propojovat v logických souvislostech. Metoda Problem-Based Learning je metodou, která se může tento nedostatek tradiční výuky odstranit. Tato práce nás s touto metodou PBL blíže seznamuje a ukazuje příklady jejího využití ve výuce ergoterapie v zahraničí. Cílem této práce je zjistit faktory, bránící nebo podporující využití metody Problem- Based Learning v České republice v rámci pregraduální přípravy ergoterapeutů, zjistit možnosti využití této metody ve výuce, formulovat doporučení pro zavedení PBL do výuky a vypracovat konkrétní návrh podoby sylabu předmětu využívajícího metodu PBL. Pro naplnění cílů byly využity semistrukturované rozhovory se členy fakulty, kteří se podílejí na výuce ergoterapie na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Praze, analýza rozhovorů kvalitativní metodou zakotvené teorie, analýza...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.